Amanda

One life, many ways

- 6 Oktober

Publicerad 2015-10-06 08:23:47 i Allmänt,

God morgon solstrålar!
 
I lördags blev det utgång med Kathy! Efter lite velande åkte vi till GLOW-partyt för Erasmus-studenter. Kvällens dresscode var vitt, vilket vi körde all-in på. Dock var vi typ dem enda som gjort det hehe. Aja, c'est la vie. 
Vi började kvällen hemma hos mig och sen joinade även Carl en stund. Klockan sprang iväg och helt plötsligt var den halv 2. Tog en buss reserverad för Erasmus och var inne på klubben runt halv 3... Fuldansade ett par timmar och var hemma igen vid kl 5. Följde Kathy till spårvagnen och sen somnade jag som en prinsessa. 
Vaknade alldeles förtidigt på söndagen! Kl 10 tyckte min hjärna att det var dags att gå upp...
Städade upp efter gårdagen..
Dagen gick sååå långsamt! Gick ut på en promenad för att få lite friskt luft, men mitt i promenaden så började det regna.. Bara att ta första bästa vägen hem.
 
Hittade "Sex and the City" på en gratis streamingsida och kikade på den tills pappa ringde på Skype. Pratade en stund med honom och sen fortsatte filmen. Helt klart min favoritfilm! Tröttnar aldrig på varken 1an eller 2an. 
 
Igår måndag... Gymmet, skype-möte med Per inför c-uppsatsen, strömmen avstängd 1 timme, sitta på café och plugga franska, kolla på Big Bang Theory, prata med lillebror och sen Pontus. Nu är det bara 2 dagar kvar tills han är här! Och så börjar äntligen skolan!!
 
 
Har ni haft en bra helg? :)
 
 
xoxo
 

Kommentarer

Postat av: Joakim

Publicerad 2015-10-06 20:22:51

Vi har haft en kanonbra spahelg ute vid universitetet i Stockholm 😂🏃

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela