Amanda

One life, many ways

- 3 november

Publicerad 2015-11-03 08:19:39 i Allmänt,

Vill bara skriva ett snabbt hej innan det är dags för 6 timmar financial accouting. Jag och Vladi försökte oss på att lösa en uppgift vi fick tills idag men tror vi tyvärr är lost. Vii får se hur det går på genomgången idag! 
 
Vi lyxade till det med ostron till plugget. Att äta 6 st är ingen hit, 3-4 st räcker!
 
Hoppas även att jag kan hämta ut min dator i eftermiddag. 
Påminn mig om att jag har en rolig historia om ett paket som legat i min postbox senaste månaden! 
 
 
Ha en bra dag kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela