Amanda

One life, many ways

- 6 maj

Publicerad 2013-05-06 16:40:49 i

Alltså detta väderfenomen kan skulle kunna få en sten i havets botten förvirrad. Kallt, varmt, kallt varmt osv... Ena dagen ligger man i bikini och solar för att nästa behöva ha skinnjacka OCH halsduk. För tillfället gör jag det förstnämnda men vågar inte riktigt plocka fram alla sommarkläder än.
Well well, inget lilla jag kan påverka utan får helt enkelt fortsätta köpa kläder efter väder hehe...

På tal om något helt annat så har jag nått av mina små mål här i livet! Mmmm den känslan efteråt vill man ju typ slå in i en liten ask och ta fram en dålig dag. Hade nog räckt till flera såna tillfällen faktiskt :) vad jag har gjort? Jo ja just det.... Jag sprang 5 km under 30 min! Tom på 29.17 och med håll sista kilometern hehehoho. Superwoman u know!
Tror anledningen var att min pulsklocka fick följa med ut och då kunde jag lixom se att jag inte höll på att dö. Asbra!
Nästa mål får bli milen under en timme :) ska vi säga om 6v? Lagom innan semestern. Oj oj nu fick prestationsångest.

För att fira detta köpte jag nya träningskläder och en rockring. Det kan väl inte vara försent att lära sig rocka rockring strax innan man fyller 23? :)

Kommentarer

Postat av: Joakim

Publicerad 2013-05-06 21:31:34

Bra jobbat
Akta så du inte tar ut dej totalt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela