Amanda

One life, many ways

- 31 maj

Publicerad 2013-05-31 09:50:08 i Allmänt,

Började på ett litet fint inlägg igår men hann inte skriva klart det då det var full rulle från 8-22. Gårdagen började med en mysig frukost hos Julia och avslutades med ett kärt återseende på Oscars! (Självklart lite jobb mellan också...) Alltså helt sjukt att det var ca ett år sen vi sågs men kändes som en vecka typ. Hann uppdatera varandra lite om livet och tjejerna hann diskutera familjerna osv innan jag kände att mitt huvud for iväg till typ Mars. Vet inte hur sen deras kväll blev men för mig ropade sängen då det "bara" är fredag idag och två dagars jobb kvar innan helg för min del, och med tanke på att jag inte sovit ordentligt på 2 veckor så kan man säga att jag veeeerkligen behöver sova. Men inatt vaknade jag bara till en gång och kunde somna relativt snabbt så det går nog åt rätt håll :) eller så kanske alkoholen hade en liten avgörande faktor, vad vet jag hehe.
Om så lär jag däcka som en prinsessa ikväll då det blir en favorit i repris ikväll :)

Ha en bra helg hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela