Amanda

One life, many ways

- 27 maj

Publicerad 2013-05-27 21:47:18 i Allmänt,

Ni vet ordspråket 'some people deserves a high five. In the face. With a chair'. Det skulle passa bra in på vissa ibland.

Mmmm, som ni kanske förstod så är jag en aning irriterad just för tillfället. Men det sover jag bort sen!
Dagen idag har annars varit toppen. Solen har skinit(?) hela dagen och jag tog mig en välförtjänt sovmorgon i morse! Tog mig en springrunda efter frukosten och trodde jag tagit ut en runda på typ 1 mil (alltså drygt en timmes joggning för mig) men den var visst bara 7... Fail på den. Men gjorde inte så mycket då jag var helt slut där ett tag.
Efter duschen kom Julia och Ninni förbi med sushi, så då satt vi och njöt i solen och firade att deras franska äntligen är över! Så nu kan vi leka massor på måndagar, tjohooo
Jag och winston tog en runda på staden sen då jag var tvungen och fixa lite ärenden inför flytten. Men här behöver man inte vara ute i god tid märkte jag så efter 45 min var vi hemma igen och då var det bikini på och solmadrass fram! Hej solen, vi har saknat dig. Synd att du tänker försvinna imorgon igen bara men tack för denna dagen så D-vitaminförrådet kunde fyllas på en aning i alla fall :)
Typ så har väl min dag sett ut, very nice som sagt!

Hoppas er måndag var hälften så bra iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela