Amanda

One life, many ways

- 25 maj

Publicerad 2013-05-25 08:56:00 i Allmänt,

God morgon god morgon, hör fåglar sjunga glatt.... osv.
Yes här sjunger fåglarna och solen skiner. Än så länge. Säger man att fåglar sjunger eller kvittrar? Både och kanske

Idag är det jobb heeeeela långa dagen. Först på Scanshop och sen ska jag sladda mig iväg och sitta barnvakt åt Piff & Puff. Kul lördag va? YEPP

Något lite roligare var igår kväll när mina fina vänner härnere firade mig på Oscars :) (jag kanske kan fylla år tre gånger på ett år iaf!) Vi hinkade i oss 2 flaskor vin och åt en massa nachos. Detta blandade vi med skratt och diskussioner om allt mellan himmel och jord. Fick även världens finaste presenter. Alla presenter jag fått är världens finaste, hur bra är inte det?! Önskar mig också ett fallskärmshopp sen är jag nöjd ;)
Tiden flög iväg och helt plötsligt var det dags att hälsa på John blund för att bara pigg och alert idag! Var ju dock tvungen att välta ner en blomma först och spilla jord på halva golvet. Mitt andranamn är klumpig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela