Amanda

One life, many ways

- 23 maj

Publicerad 2013-05-23 22:38:39 i Allmänt,

Hade en finfin födelsedag i går. Synd bara att man inte får vara ledig, då hade den varit superfinfin. :)
Vaknade av hurrasång från familjen och en kopp kaffe. (Bästa med att inte bo själv).
Efter franska och jobb hade jag önskat fiskgratäng och fruktsallad till middag. Så blir det när jag önskar! Ingenting förvånar väl er längre hoppas jag. Bjöd även in Ninni och Julia på middag, vilket nästan uppskattades mer av dom än av mig. (Kanske var för champagnen innan middagen?) Jag får ju passa på att utöva den lilla makt som födelsedagar faktiskt har ;)
Summa kardemumma ; allt blir vad man gör det till och detta blev ännu en finfin födelsedag!
Nu har jag också infört champagne varje dag på min födelsedag och förhoppningsvis snart även ledighet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela