Amanda

One life, many ways

- 21 maj

Publicerad 2013-05-21 23:04:10 i Allmänt,

Alltså det händer mycket och lite på samma gång här nu känns det som. Var i Amsterdam i helgen. Kallt, kaos och kul. Eller det var helt grymt bra trots kallt och lite kaos. Mycket konstiga saker dom har där, men en intressant stad. Vi hängde bl.a. med Obama, Beckham, Lopez och Depp. Mmmhm. Sen gick vi till Dungeon museum(?) och blev halvt ihjälskrämda. Efter det tror jag att jag dog lite faktiskt. En sen utekväll resulterade i en chill söndag med kanalbåt och Red light district. Alltså VILKET STÄLLE?! Tur att det var ljust och eftermiddag när vi strosade runt, för det var liiite creepy. Resten av den dagen var det chill på hotellrummet. South park blandat med sömn typ.
Igår åkte vi hemåt relativt tidigt så hann med att fixa lite hemma och ta mig en välbehövlig springtur. Även göra sönder ännu en dammsugare. Vad är grejen med mig och dammsugare?! Alla går sönder!! Eller ja, dem två vi har/haft härnere har jag råkat pajja. Inte lätt när man är stor och stark ;)
På tal om stor så råkar jag bli ännu större imorgon då jag fyller åååår!!

Yepp, räknar med stor kalajs på min 23årsdag. Man fyller ju bara 23 år en gång liksom :)

Kommentarer

Postat av: Joakim

Publicerad 2013-05-22 12:34:08

Grattis på födelsedagen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela