Amanda

One life, many ways

- 1 maj

Publicerad 2013-05-01 15:23:57 i

Igår jobbade jag 12 timmar då det var Valborgsfirande på SSB. Efter det tog jag två glas vin på tom mage och blev full. Någon spydde och någon grät (vad hände där liksom?) Skulle hem tidigt tänkte jag (slutade jobba kl 22..?), kom hem från Oscars kl 1.45. Tidigt var ordet.

Idag orkar jag inte göra ett skvatt utom möjligtvis ligga i solen och pressa. Har redan färgat och plockat ögonbryn på en av mammis väninnor och ska ut på promenad sen. Göra ingenting var det.

Man får ju lura folk till månen idag! Eller vänta... Skåne kanske det är? Same same but different hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela