Amanda

One life, many ways

Mar. 17, 2013

Publicerad 2013-03-17 08:22:02 i

Är det inte typiskt att när man äntligen får sova ut så vaknar man tidigare än tuppen?!
Får man äta sömntabletter för det? "Jag skulle behöva sova lite längre, skriv ut ett par rejäla till mig tack!"

Well well, är väl bara gå upp och ta tag i dagen. Dagens planer so far är:
FaceTimea med Ida (äntligen!!)
Klippa två små vilddjur + C
Försöka ta mig ut på en PW om vädret tillåter. Har inte rört på mig på hela veckan så kan vara på tiden och med tanke på filmmyset jag hade igår med tjejorna behövs det nog lite förbränning haha.
Det var det, får se om det kanske blir bio ikväll också.

Ha en bra söndag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela