Amanda

One life, many ways

- 4 mars

Publicerad 2013-03-04 09:00:39 i

God morgon!

Alltså ni ska se himlen här, heelt klarblå och solen skiner :) Dethär blir en bra dag! Har precis tryckt i mig frukosten framför TVn och sitter och väntar på att klockan ska bli 11 typ. Ska möta upp Malin på gymmet då nämligen. Har inte tränat sen i fredags så börjar få lite abstinens. Hehehe. Börjar dock känna av en liten liten förkylning så kanske får ta det lite lugnt, mjäääp.
Tänkte köra rätt mycket kondition denna månaden för förbränningen. Blir det bara lite varmare ute så vågar jag mig ut i skogen också :)

Helgen har varit lugn och skööön! Precis vad som behövdes. Jobbade visserligen i lördags, 3dje på raken & bara 2 kvar innan en ledig lördag wooho, och sen middag på kvällen med familjen M. Mucho najs. Vaknade alldeles förtidigt på söndagen... Klockan hann inte ens ringa?! Gjorde dock inte så mycket då jag kunde vara lite elak mihihi. Aa får inte jag sova så får ingen annan det heller, sånt är livet.
Efter 2 Ipren och frukost mådde jag lite bättre. Blanda inte champagne, vitt & rött vin på en kväll, man får så ont i huvudet då ;)

Mamma och C gav sig iväg till Innsbruck igår så jag och lillasyster är home alone..(woop woop). med Winston såklart. Han har deppat lite men både jag och Agnes hade ett par vänner här igår så han hade fullt upp med att charma allihop :)

Nu har jag ordbajsat en bra stund, ha en underbar dag mina vänner!

Kommentarer

Postat av: Joakim

Publicerad 2013-03-04 09:23:27

Träna inte ihjäl dej bara

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela