Amanda

One life, many ways

- 30 mars

Publicerad 2013-03-30 23:36:25 i

Glad påsk kära vänner.

Antar att dem flesta är som mest berusade nu (eller snart om inte annat) och förväntansfulla över vad resten av kvällen/natten har att erbjuda. Jag hade säkerligen varit en av dem jag med om jag hade varit i Sverige. Meen istället har jag häckat framför Sex and the City och ätit godis. Absolut inget fel i det då de 2 senaste åren mest innehållit kaos och lite förmycket av det goda denna dagen. Ännu ett plus är att jag har alla mina tår och tånaglar i behåll ;) Vem vet vad som skulle hänt detta året?

Lite konstigt det där. Förra året visste jag tom innan jag gick ut att jag skulle få någon konstig snefylla och bli helt vansinnig. Men istället för att då ta det lugnt gör jag tvärtom. Samtidigt kanske jag behövde det för att få allt ur mig och även alla pusselbitar på plats. Året innan var svävade jag på moln och brydde mig inte om morgondagen. Allt var bara väldigt rosa och fluffigt. Det jag kommer ihåg vill säga. Ni som känner mig vet ju att mitt minne är värre än en guldfisks. Alkoholen gör människor ärliga men kan samtidigt förstöra även det mest perfekta.

Kommentarer

Postat av: Joakim

Publicerad 2013-03-31 19:45:34

Du ska nog va lycklig övar att du va hemma i år annars kanske det blivit kaos på mer än ett sätt ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela