Amanda

One life, many ways

- 28 mars

Publicerad 2013-03-28 09:39:34 i

Imorse vaknade jag innan klockan ringde. Och med tanke på att den skulle ringt 06.45 så vaknade jag vääääldigt tidigt. Måste säga att det var mycket skönare att vakna av sig själv än av ett himla oljud mitt i djupsömnen. :)
Vid 7 så väckte jag herr W för att ta med mig honom på en promenad i skogen. Han var väldigt skeptisk till en början men väl inne i bilen så piggnade han till (om inte annat så av kylan).
4,3 km och några skrämda rådjur senare var vi ganska nöjda båda två. För tillfället ligger han och sover och jag väntar på att börja ännu en härlig jobbdag! Aja, jobba ska jag göra sen det där med härligt vettitusan men det blir vad man gör det till. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela