Amanda

One life, many ways

- 20 mars

Publicerad 2013-03-20 21:39:53 i

Här va det livat !

Jag hade jättemycket skojsigt att skriva tidigare idag men nu är det helt tomt i skallen. Jag umgås med en norrlänning och en göteborgare så i mitt huvud låter mina tankar som en blandning mellan dessa dialekter. Veeery funny faktiskt!

Aja, status på förkylningen: på bättringsvägen! Har inte snytit mig en miljon gånger idag, bara en halv. Rösten låter väl i för sig som en 80-årig tants som rökt hela livet, meen ändå, bättre. Halsen gör inget ont längre. Status klar.

När ni ändå är här kan ni väl få reda på hur jobbet gått idag.... Bra fast segt och ungefär zero kunder på hela dagen. Okej, 25 st kom det till slut men fy satan vad segt!
Under tiden hinner man kolla utbildningar och jobb och lite andra intressanta saker som Facebook 788 ggr/min.

Jaa detta inlägget blev hackit...?
Nu går jag nog och lägger mig, god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela