Amanda

One life, many ways

- 18 mars

Publicerad 2013-03-18 17:45:12 i

Sååå, ännu en dag bland näsdukar och hinkar av honungsvatten och the. Låter väl helt underbart?

MEN imorgon är jag frisk!
Har varken tid eller ork att vara sjuk längre. Vad trött man blir fort med, konstigt...?

Idag då, när jag har haft en, vad jag tänkt, "lugn" dag så har jag;
- Klippt och slingat Malin
- tvättat
- bokat klipp&färg för mig när jag är i Sverige
- klippt mammi
- åkt med en sko till skomakaren
Under tiden han lagade den så shoppade jag loss på Carrefour. Kom på att den svarta patronen i skrivaren på jobbet var slut så fick snällt köpa en ny. Hoppas bara det blev rätt.
- pratat med Alice

Okej, rätt lugn dag ändå men den är ju faktiskt inte slut än. Hoppar nog upp ett par fler to-dos innan jag däckat i sängen.

Men innan dess tänker jag mysa ner mig i soffan och njuta av ensamheten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela