Amanda

One life, many ways

- 15 mars

Publicerad 2013-03-15 09:41:45 i

Guten Morgen!

Här på denna sida skärmen är det snorig som tusan, just for your info. Vaknade alldeles förtidigt i morses av att jag höll på att dö. Näsan var helt täppt och eftersom man då andas med munnen och den var torrare än Saharas öknen så var det lite jobbigt där ett tag. Kan meddela att humöret var sådär när jag vaknade en timma innan jag måste gå upp. Men nu jäklar har det vänt! Hejåhå vilken bra dag detta blir

Vad har hänt sen sist då?
I lördags var det som sagt Sensation White, eller White Sensation som vissa säger. Det var en....händelserik kväll. För det första åkte man tydligen gratis dit. Ha! Hade människor vart smarta hade som klätt sig i vitt även om dom inte skulle dit. Mmmmmmm där hade dom sparat en euro eller två ;)
Väl framme var stämningen helt magisk och alkoholen hade börjat verka ganska rejält. Efter lite dans och spring fram och tillbaka fick det bli vatten för min del haha! Skyller på att jag jobbade innan och all stress innan tåget.
Runt halv ett (troooor jag) blev Julias väska tömd på pengar och mobil. Nån idiot som inte fått lära sig skillnaden mellan ditt och mitt...
När hon lugnat ner sig och pratat med pojkvän och föräldrar gick vi in och försökte ha så skoj som gick resterande natten. Med tanke på att tåget gick klockan 6 på morgonen var det inte så mycket annat att göra. :)
Den andra incidenten hände typ kl 3 då Julia gick loss på en toalettpappershållare pga mobilen och allt. Detta resulterade till att Ninni blir tagen av vakterna och är nära på att åka ut. Hahaha kaoos!
Jag hämtar jackorna i förebyggande syfte, om vi nu måste gå ut men möter två glada tjejor som inte blir utslängda. Woop! Till det tredje som händer nu då. Jag började få världens huvudvärk just vid jackorna och tycker att vi kan gå ut iaf, eller att jag kan sätta mig någonstans och vila lite medan dom andra får dansa av sig det sista. Gulliga som dom är vill dom inte lämna mig och tur det för 10 min senare gör det så jävla ont att jag börjar grina och måste ut. Taxi var inte det lättaste att få tag i så vi fick ta bussen till stationen för att se om det fanns några där. Men nix. Dom fick helt enkelt ringa hem till mig (tågresa fanns inte ens på kartan i det tillståndet). Var bara ett litet miniproblem, of course..INGEN SVARAR! Mamma har ljudlöst, hemtelefonen är urladdad, Claes svarar inte heller och samma sak med Agnes. Jag var lite inne på ambulans ett tag där men den räkningen hade nog inte vart så skoj.. Jag ansåg mig själv vara lite nära döden jaa. Hehe
Agnes vaknar till liv sen iaf och så fick mammi åka iväg och hämta tre very frusna och trötta tjejor i Hasselt. Belgien är inte stort men tydligen tillräckligt för att det skulle kännas som en evighet innan hon kom. En lååång timme med andra ord.
Troligtvis var det ett migränanfall jag fick, ingen aning då jag inte haft det tidigare men det var inte vanlig fylla, den saken är säker...Sista SW för mig tror jag heheh.

Bilderna ligger på kameran och datorn är kaputt så ni får bara 2 st från innan vi åkte. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela