Amanda

One life, many ways

- 6 juni

Publicerad 2013-06-06 14:00:10 i Allmänt,

Sveriges nationaldaaaag! 

Säger man grattis till varandra då eller vad gör man? 
 
Ja, här sitter jag och degar på jobbet i allafall. Solen skiner och det är varmt och skönt! Kunde till och med äta frukost ute imorses utan att frysa, det ni. Här är vi inte bortskämda med den lyxen precis. 
Men även om det är en vanlig torsdag på många sätt så är den ändå liiite speciell. Inte enbart pga varmt väder och Sveriges nationaldag utan för att jag ska ta mina vingar och flyga iväg på en snabbvisit till Sverige. Passande btw, hehe.
 Anledningen till denna lilla minitripp är för att få hem lite av alla saker jag samlat på mig härnere på 2 år. (jaja, finns väl fler anledningar också mihihi)
Jag ärvde nog både morfar och farmors samlar-gen tror jag för det var hemskt vad saker jag har! 2 väskor är fyllda på både höjden och bredden... Dagens träningpass var att få ner dom från andra våningen och ut i bilen. FY faaan vad tungt. Men det var ingenting som inte Superwoman klarade av ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela