Amanda

One life, many ways

- 27 juni

Publicerad 2013-06-27 09:35:43 i Allmänt,

Alltså vädret här gör att man blir helt grå. Allt är grått grått grått.. Blää
Tur att mormor och moster kommer och lyser upp tillvaron här i ett par dagar. Nästa vecka ska det bli lite varmare, men fortfarande grått... Jaa, man får vara glad för det lilla!

Vad har hänt sen sist då?
Jag har tränat med herrarna Magnusson. Träningsvärk DELUX! Mina stackars armar har fått sig ett par rejäla omgångar. Men skoj är det.
Självklart börjar jag bli förkyld men 'peppar-peppar-ta-i-trä', inget halsont.
På jobbet introduceras de två som ska jobba i höst för allt som ska göras och kunnas. Inte helt enkelt att hinna med det på 1,5 vecka?!
Igår la telefonen, faxen, kortmaskinen OCH kassan av. Lätt att jobba då.. Nej inte precis. Efter 1,5 h kom det sakta tillbaka men va det var vettitusan.

Var ute och åt med Ebba och Lone igår kväll. Väldigt mysigt och trevligt måste jag säga! Det jag lär sakna mest med Scanshop är dom två och alla roliga kunder. Tur att resten av familjen är kvar så jag kan komma ner och hälsa på :)

En liten snabb tillbakablick är vad ni får idag!

Hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela