Amanda

One life, many ways

- 20 juni

Publicerad 2013-06-20 09:27:38 i Allmänt,

Den här veckan vill jag ska gå fort, samtidigt som jag vill att den ska vara förevigt. Den innehåller förlite sömn, fina vänner som åker hem, midsommarfirande & jobb. När den är över så är det en vecka närmare semester men också helt tomt.
Tur att jag får lite besök och vi får hålla tummarna för bra väder! :)

I tisdags kväll var jag i Bryssel med au-pairer för att säga hej då. Inte för att jag träffat dom så många gånger men Malin åker om ett par dagar och vad passar bättre än tapas & sangria en varm sommarkväll med nice sällskap?
Igår var Julia och Ninni här för att säga hej då till la familja. Champagne och tacos, inga fel med det. Kommer saknar dom sååå jävla mkt!! Gah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela