Amanda

One life, many ways

- 13 juni

Publicerad 2013-06-13 11:06:00 i Allmänt,

Tänk vad mycket som hinner hända på en vecka. Ett Sverige-besök, ett kalas, världens bästa överraskning(ar), en kärlek, ett mumintroll på besök & varmt väder.. Känslorna är nog mer utanpå kropp och knopp för tillfället. Men vad gör det när jag måste ha typ världens bästa liv. Hoppas det håller i sig tills jag dör. Okejdå, det kommer väl gå upp och ner som vanligt men över sommaren iaf. Inte är väl det förmycket begärt :)

Kommer inte kunna beskriva hur mycket ni betyder Sen är jag ju ett lätt byte att lura då jag går på det mesta ;)
Tack räcker inte, men det finns inte tillräckligt många superlativ för det ni gjorde! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela