Amanda

One life, many ways

- 3 juli

Publicerad 2013-07-03 09:03:42 i Allmänt,

Skeppåhoj era landkrabbor

Tror snart jag kommer få gälar om det inte slutar regna snart. Blubb blubb

I torsdags kom mormor och moster för ett litet besök på sådär 4 dagar. Väry trevligt! Mamma tog med som till Gent i fredags och i lördags åkte vi till Lille för att kolla in rean. Jag hittade lite smått och gott på Sephora och La fayette. Får ju passa på medans jag bor här. Heheh.
Söndagen började med en springrunda tillsammans med moster. Fredagens benpass med Magnussons kändes ganska rejält i alla backarna men 7,7 km kom vi iaf :). Efter lite brunch åkte vi till Atomium och kikade inuti dom. Kan ju inte påstå att det var väl spenderade 11 € men mysigt med en liten utflykt.
I måndags tog vi en liten sväng på stan här i Waterloo innan det var dags att åka till flygplatsen. Jag hittade ett oss finfina RayBan i Lille men tyckte 235€ var lite väl mycket för att på solglasögon. Jag letade runt lite på stan efter dom här men kommer ju inte riktigt ihåg hur dom ser ut. Haha. Minne som en guldfisk
Moster hittade dom nog på flygplatsen så får vänta lite med att köpa dom tror jag.

Denna vecka är sista innan semester!! Och idag är sista dagen i Bryssel!! Woopwoop

Nu måste jag kila till tåget! Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela