Amanda

One life, many ways

- 14 Juli

Publicerad 2013-07-14 20:56:54 i Allmänt,

Här ekar det mer än i en tom kakburk. Både på kommentarer och inlägg!!

Då det var typ 10 dagar sen jag bloggade så har jag inte den blekaste aning om vad jag gjort (minne som en blåfisk). För att inte förstöra hela nöjet med detta ordbajsandet så ska jag göra mitt bästa för att ge er, och mig, en tillbakablick och inblick i mitt otroligt roliga liv. (Här är jag ironisk, om det är så att personer som inte känner mig läser, kan ju uppfattas som "fake" annars)

Låt se.. Jag har fått semester, butiken har 6 veckors sommarstängt och jag drar mig tillbaka till 'trygga' Sverige igen, där jag förstår folk och kan irritera mig på människor och dylikt utan att kunna försvara det med "det är Belgien". Lite trist faktiskt men dags för nya äventyr och ett "nytt kapitel" i livet. :)
Fick i fredags reda på att jag blivit antagen till mitt förstahandsval på högskolan. Så ni kan ju glömma det där jag skrev typ förra året om att inte läsa på cirkus 5 år (eller vad jag skrev). Sån är jag, lite impulsiv hheheh. Sååå Trollhättan here I come ungefär. Har nu 3 år av mitt liv säkrat, eller den ekonomiska delen: heeej studielån!

Sandra var här i veckan och förgyllde mina dagar. Vi åkte till stranden, 15 mil härifrån och var förlata för att smörja in varandras ryggar. Vi åkte till Antwerpen och kollade på rean och roliga människor. Hehehe. Sen har vi solat i trädgården, ätit sushi och pratatpratatpratatpratat. Det är konstigt att man kan prata så mycket och ändå ha saker att säga, och inte ens fått sagt hälften. Men med vissa kan man diskutera och analysera saker utan att behöva försvara. Vilket kan vara rätt skönt. Helt toppen har det varit och snart ses vi igen. Först ska jag bara åka till Normandie, gå på Tomorrowland och få lite mer besök :) och ha SEMESTEER!

Kommentarer

Postat av: Joakim

Publicerad 2013-07-15 19:46:16

Och vad ska du bli när du blir stor då ?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela