Amanda

One life, many ways

- 9 januari

Publicerad 2013-01-09 07:59:36 i

Helt plötsligt är det 2013 och redan en bit in januari! Lovade er fler blogginlägg om jag fick en iPhone och vet ni vad? Jag har minsann en nu men icke har det blivit fler inlägg... Dööööh

Anyway, är uppe tidigare än tuppen idag. Börjar jobba 11 så varför är jag uppe kl 8?? Jag ska hinna med en franska-lektion innan tänkte jag! 20 min innan tåget går slutar den så det blir nog ett slags rekord på hur snabbt man kan ta sig från SSB till stationen ( I'll keep you updated)
Har missat en termin men kära franska-fröken har en övertro på att jag lätt(?!) tar igen det. 2013 ska bli ett mer seriöst år så lika bra att börja här!

x o x o

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela