Amanda

One life, many ways

- 27 februari

Publicerad 2013-02-27 23:01:46 i

Vissa verkar tro att februari bara har 27 dagar. Men inte är väl ni så dumma? ;)

Har precis krupit ner under täcket efter ännu en intensiv onsdag med franska, jobb och träning. På ett sätt älskar jag det då dagen går fort och jag är lite mer effektiv än vanligt (hehe). Samtidigt pendlar hjärnan mellan stress och 'lugn', vilket gör mig helt dödstrött under dagen. Men men, det är mer positivt än negativt så kan allt leva med det. :)
Träningen går bättre och det är ännu roligare när man märker resultat! Är inte helt slut efter träningen och idag kände jag att magmusklerna är lite starkare än innan. Whoop whoop! Kanske har ett par magrutor redan 2014?

Kommer i ett par brallor som fått damma i garderoben ett tag, så något händer i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela