Amanda

One life, many ways

- 20 februari

Publicerad 2013-02-20 23:28:24 i

Sorry för bloggtorka men livet rullar mest bara på just nu. Eller ja klart att det händer en del men det håller jag för mig själv.

Saker ni kan få veta;
Kommer ha träningsvärk i vaderna och underarmarna imorgon (?!)
Det är makrill i TOMATsås på bilden i förra inlägget, inga hallon eller annat skumt haha.
Tiden går sjukt snabbt men ändå inte
Franskafröken säger att våren är på G. Hennes hästar fäller nämligen! Woop woop
Jag jobbar 5 lördagar i rad nu. En är redan avklarad dock så bara 4 kvar. Får bli ett woop woop här också.
Imorgon ska jag till Julia på frukostmys tillsammans med Ninni. Woop woop
Strejk i Bryssel imorgon, får se om jag kan ta tåget till jobbet eller om min fina mammi får agera taxi. Spänningen är oooolidlig!!
Saknar en massa människor och har dåligt samvete för att jag inte hör av mig. Förlåt <3
Livet är uppochner och på alla andra håll också på samma gång. Men ju mer det ljusnar ute och värmen kommer desto bättre känns det.
Vill ha typ 2 april nu och en kram

Xoxo

Kommentarer

Postat av: Joakim

Publicerad 2013-02-21 21:03:20

Vi saknar dej här uppe i norden oxå

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela