Amanda

One life, many ways

- 2 februari

Publicerad 2013-02-02 09:18:49 i

Lördag idag mina vänner. Helger brukar jag se som heliga, typ. Man är ledig och gör vad man vill och när man vill. Well, nu är det tredje lördagen jag jobbar på raken så hela helg-känslan försvinner lite. Men nästa är jag ledig och då är den garanterat tillbaka!
Annars då? Jag jobbar väl för det mesta, som alla andra, och tränar lite mer än vanligt för tillfället. Är inne i en period då det är hur roligt som helst så varför inte få ut det mesta av det :) Är inne på sista vilodagen nu och imorgon kör vi gymmet igen! Hänger ni på?

Ikväll efter jobbet ska jag iväg på SPA-kväll hos Julia. Det ska klippas, slingas, färgas allt från ögonfransar till hår och läggas ansiktsmask. Vem ser inte fram emot en sån kväll!?!

Ha en bra dag hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela