Amanda

One life, many ways

- 17 februari

Publicerad 2013-02-18 00:09:43 i

Jag vill ha vår och värme nu! Är trött på att springa på rullbandet på gymmet och pinas. Jag vill ut i skogen. Känna adrenalinet dra igång till en bra låt och benen som bara springer på. Då om någongång är jag superwoman! Den känslan är svårslagen faktiskt :)
Well well, rullbandet på gymmet får duga sålänge. Blev iaf 4,5 km idag innan lite styrketräning med Julia. Har fortfarande träningsvärk i biceps efter fredagens Body pump! Awesome, kanske kan bli lite muskler där ändå. Heheheheh
Idag körde vi axlar, rygg och mage. Riktigt härligt pass idag och när vi sedan gick hem så kändes det änna som vår i lufta. (På bred dialekt höhö)

Maten som intogs efter blev detta :

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-02-18 21:06:03

ser ut som fisk med hallon tillbehör. amanda. vad har hänt med dig?!

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-02-18 21:06:26

HAHEHEHOHOHOIHEH

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela