Amanda

One life, many ways

- 25 november

Publicerad 2012-11-26 00:45:04 i Allmänt,

Är väl egentligen 26e november, men strunt samma.

I helgen har jag varit ledig, vilket oftast innebär att jag är ute och träffar mina fina vänner! Brukar blir väldigt sent när vi ses, så imorse var jag hemma strax före kl. 6. Natten spenderades i Bryssel på Celtica (of course), tillsammans med 3 "nya" au-pairer. Nya är dem väl inte direkt då hela hösten snart har gått, men jag är lite seg med att umgås med folk så träffade dom första gången förra veckan..
Hoppas de hade lika roligt som jag hade. Vägen hem till Waterloo undehölls av att Kevo skulle lära Loann engelska. Kan tyckas att dom skullle lära mig franska istället, men jag kan säga att jag var väldigt nöjd över att inte behöva använda mitt huvud med den huvudvärken.
 
Dagen idag har bestått av muffinsbak,3 klippningar och Skavlan. Går man upp kl 12 hinner man inte med så mycket mer! 

Alltså ska jag vara på gymmet innan 10 imorgon så får jag nog sova nu
 
 
xoxo

Kommentarer

Postat av: Joakim

Publicerad 2012-11-27 11:46:50

Det verkar som det är väldigt kul utomlands ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela