Amanda

One life, many ways

- 9 maj

Publicerad 2012-05-09 19:44:08 i Vardag,

Jag är ingen bra boss. Jag är nog mer den hönsiga sorten som gör saker som ska bli gjorda i stället för att bråka om det. Fan, jag trodde jag var lite coolare! Haha

Äsch vad gör det om 100 år? Ikväll blir det häng på Oscars med dom fina. Först måste jag nog ta en dusch, inte lukta usch här inte. Man blir svettig av studsmattehopp och kladdkakebak. Jag och M räknade även leverfläckar idag, jag vann :)

Ps. Får ni mina kommentarer när jag kommenterar? Typ Lovisa, Sandra och Jessica?

Ha det gött för det har jag :)

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2012-05-12 18:51:12

Hur många leverfläckar hade du då;)? Jag får inga kommentarer:(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela