Amanda

One life, many ways

- 8 maj

Publicerad 2012-05-08 22:50:09 i Vardag,

Yo yo på er små filurer!
Ville mest säga hej och hoppas att ni mår bra. Här hemma är det jag som är boss nu när mammi & C är borta (igen). Blir mest att jag gör samma saker på jobbet OCH hemma nu, but I like it! Har dock börjat fundera på det där med barn, det är nog inget för mig. Man ska aldrig säga aldrig men skulle dom sedan skriva en bok om sin uppväxt så hade den nog kunnat heta; "det dolda hotet" eller kanske "min mamma hade inget tålamod, dock ett hetsigt temperament". Idag brast det lite under middagen när A började gråta över en slängd lunch, skickade upp henne på rummet och sen grät hon tills hon skulle sova. Jag veeet att man ska vara snäll mot barn, speciellt dom med särskilda behov men inte ens jag är perfekt ;) även solen har ju sina fläckar hehhehe.

Nu kastar jag in handduken, sov sött & kom ihåg att det aldrig är försent för att börja må bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela