Amanda

One life, many ways

- 7 maj

Publicerad 2012-05-07 12:20:29 i Vardag,

Kalaset i lördags var roligt, för både A och mig. Det var allt från hemmagjorda pizzor, dansstopp och skattjakt (självklart mycket annat med!)
Var helt slut på eftermiddagen så det enda jag gjorde var att vila. Kände verkligen inte för att gå ut och partaja på kvällen. MEN tur att jag tog mitt förnuft till fånga (eller inte) och tog mig bort till Linda för middag och förfest innan vi tog tåget in till Bryssel. Väl inne blev det lite karaoke-sång och sedan vidare till Madame mustasch för dans och ståhej :) trötta men glada var vi på morgontåget hem och efter en 30 min-promenix hem somnade jag skönt vid 6.20.. Igår var jag inte lika pigg men mådde faktiskt bra ;)

Idag har jag plågat mamma med en joggingtur i skogen. 8.7 km blev det denna gång så snart har jag min mil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela