Amanda

One life, many ways

- 30 maj

Publicerad 2012-05-30 11:11:09 i Vardag,

Alltså nu får tiden lugna ner sig lite. Jag hinner inte med att göra någonting eller ens komma ihåg vad det är för datum. Det är redan 30 maj.. HALLÅÅ, var tog maj vägen, fyllde jag verkligen år för över en vecka sen? Känns som i förrgår som jag fick paket och tårta.
Snart är jag 50 och sitter och undrar vad sjutton jag gjorde i mina ungdomsdar, och det lär jag inte komma ihåg eftersom tiden gick så fort just då ;)

Ha, onödigt inlägg men nu ska jag åka och jobba!! :)

Kommentarer

Postat av: Joakim

Publicerad 2012-05-30 13:14:52

Du har rätt i det Amanda.Men när du blir lite äldre typ jättegammal så gå tiden bara fortare och fortare. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela