Amanda

One life, many ways

- 28 maj

Publicerad 2012-05-28 20:17:56 i Vardag,

Yoyo alla värme-älskande varelser! Har ni inte njutit av vädret i helgen blir jag lite ledsen faktiskt. Eller ja, om ni har haft fint väder vill säga.
Här har vi haft ett stråååålande väder. Jag har till och med badat i havet! Japp, ni läste rätt, badkrukan doppade sig TVÅ gånger i det iskalla vattnet.
Bara att ta sig till havet tog 1,5h med bil men lätt värt det. I Sverige (Lidköping) är man bortskämd när det är 10 min gång till sjön. Saknar att inte ha möjligheten att bara åka till stranden spontant, men jag överlever. I värsta fall finns vattenslangen i trädgården.
Anywho så var det en underbar dag i går i Oostende. Termometern visade 33 grader så jag var rätt nöjd över att det blåste lite, annars hade jag smält bort.

Eftersom jag inte hängde med tjejerna ut igår, trots happy hour hela natten på Stamp, så tog jag en springrunda imorse med mammi. 8,75 km i värmen var rätt jobbigt, men trägen vinner :)
Pratade även med min Kalmarvän idag på FaceTime och fick äntligen se hennes lille bebbe 'irl'! Och OM han var söt. Snäll verkar han också vara, sov hela tiden typ haha :). Efter det tog jag mig till parken och hängde med tjejerna i skuggan. Vi alla var rätt mätta på solen efter igår, men vi njöt rätt bra ändå :)

Nu väntar vi här hemma på att Classemannen med päron ska komma hem från Champagne så vi kan äta någongång :) imorgon är det jobb igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela