Amanda

One life, many ways

- 24 maj

Publicerad 2012-05-24 13:26:16 i Vardag,

Ett litet konstaterande bara såhär innan jobbet; DET ÄR HIMMELENS VARMT! Jag klagar inte men funderar på om man får gå i bikini på jobbet?

Det är nog bara hoppas att alla andra också är lika varma och känner sig lite illa-luktande ;)
Men nu har värmen kommit så då får vi njuuuuta!!

Titta vad som dök upp i postlådan idag :) Detta kort innehållande ännu ett kort och ett fint brev. Tack Sandrish <3 nu är det bara 38 dagar till du kommer hit och ser allt jag berättar med egna ögon!!

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela