Amanda

One life, many ways

- 2 maj

Publicerad 2012-05-02 10:58:15 i Vardag,

Morgonens joggingrunda var inte lätt att ta sig igenom, men trägen vinner. Höll på att ge upp efter 3 km men lyckades ändå jogga runt 8.1 km utan att dö. Konstigt att man orkar så mycket mer än vad man tror egentligen, hjärnan är en lurig liten sak :)
Målet var visserligen 1 mil men rundan tog slut och kände inte för att irra omkring bara för sakens skull utan det får bli nästa gång :)

Idag är det jobb igen och ikväll blir det tacos här hemma. Mammas kusin åker hem imorgon så nu får vi familjemysa ordentligt ikväll. En vecka har verkligen fått fort & snart är det helg igen :)

Hej hopp

Ps. Den här orkidén har på något sätt överlevt mig och min misshandel och se så fin den är nu igen :)

Kommentarer

Postat av: Joakim

Publicerad 2012-05-02 13:17:39

Bra jobbat då kan du kanske följa med oss ut och springa när du kommer hem till sverige

Skulle behöva nån som håller uppe farten. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela