Amanda

One life, many ways

- 15 maj

Publicerad 2012-05-15 12:45:56 i Vardag,

Innan jag skriver något annat så måste jag bara skriva detta först : jag sprang äntligen en mil igår! (1.1 för att vara exakt) Det var typ det jag ville ha sagt igår men hade ju så mycket annan information om mitt roliga och händelserika liv. Hehehhee

Annars har jag hunnit med att träna idag, så nu kan jag knappt röra mig. Tur att jag mest ska köra bil idag :)

I förmiddags fick vi en rejäl hälsning från vädergudarna. Dom hälsar att våren kommer slopas men har vi tur så får vi iaf sommar. Hela trädgården är full med hagel och det åskade och blixtrade hej vilt.. Lite skumt när vi igår kunde gå utan jacka och svettades i solen :)

Ha en toppendag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela