Amanda

One life, many ways

- 7 mars

Publicerad 2012-03-07 10:34:33 i Allmänt,

Hemskt vad svårt det är att ta sig tid till detta. Varje gång jag tänker att jag måste blogga fastnar orden i huvudet. Så antingen finns det inget att blogga om eller så är motivationen borta!
Lets give it a shot!
Bokade biljett till Sensation White igår. Hoppas bara dom andra gör det med så jag slipper gå själv ;) hehehehe
Det är redan nästa lördag och verkligen något att se fram emot! Frågan är bara vad man ska ha på sig? Min garderob är ganska svart..
Har fått Sverige-längtan så för att tiden ska gå lite fortare är det bra att fylla helgerna med roliga saker :) Dock åker Mika hem på onsdag morgon. Förstår henne men det kommer bli tomt eftersom vi umgås rätt ofta. Så denna helgen får vi umgås så mycket som går!

Onsdag idag och ni som är pålästa vet att jag börjar tidigt. Blir en promenad till jobbet idag, vilket är rätt skönt så länge det inte regnar. Igår påväg till jobbet var det ett par arbetare som ropade och hejjade på mig, men jag inte orkade stanna med tanke på min väldigt dåliga franska. Istället ignorerade jag dom och gick vidare (inte undra att jag uppfattas som dryg?) haha får nog ta en omväg idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela