Amanda

One life, many ways

- 14 mars

Publicerad 2012-03-14 09:33:27 i Allmänt,

Börjar undra om jag kan vara klantigast i världen. Igår råkade jag förstöra en ljuslykta och idag hällde jag tvättmedel i sköljmedelsbehållaren. Kan tilläggas att jag även tappat två glas i golvet och spräckt ett vinglas. Och allt under 7 månader. Det kan bli dyrt att ha mig i närheten av ömtåliga saker ;)

Igår tog jag och Mika en lunch innan jobbet. Hon åker som sagt hem idag så det blev lite av en hejdå-lunch med sushi och efter tog vi en fika på vårt stammis-fik :) Tråkigt att hon åker men hoppas hon kommer må bättre hemma. :)

Kommentarer

Postat av: Joakim

Publicerad 2012-03-14 13:23:13

När kommer du hem ?Jag börjar bli långhårig ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela