Amanda

One life, many ways

- 11 mars

Publicerad 2012-03-11 20:04:05 i Allmänt,

I väntan på att Desperate Housewives ska ladda klart kan jag skriva en rad eller två här.

Fredag: Slutade tidigt då barnen gick på bio med pappa Aris. Riktigt vårigt i luften så blev en promenix hem. Känns att våren är på väg nu men än vågar jag inte hänga undan vinterjackan.. Kvällen blev lugn framför TVn med familjen. 
Lördag: Hämtade Mika på förmiddagen och rattade sedan till gymmet för ett härligt träningspass; Bodycombat! Mika fastnade för det hon också, så synd att hon ska åka hem på onsdag bara :( 
Eftermiddagen bestod av slapp i soffan och promenix till Del Haize och handla frukt och glass. Jag har infört godisförbud till 1 april (helt dumt jag vet). Någon mer som vill haka på? Linda har jag lurat med mig som tur är, lite tråkigt att ha det helt ensam. höhöh
Kl 20.00 satt vi bänkade framför Melodifestivalen. Vi var eniga om att rätt låt vann, men Danny hade också kunnat vinna. Det framförandet satte sig mer på hjärnan. well well, bra program i alla fall
Efter mellon så satte vi på Pocahontas och fick lite nostalgikänslor :)
Idag: Vi har haft världens slappaste söndag tror jag! Lång och härlig frukost, segat framför TVn, suttit ute och njutit av det fina vädret. Har varit ca 15-18 grader i solen så vi satt och sög åt oss av alla vitaminer solstrålarna hade att bjuda på i drygt en timme.
I eftermiddag har jag skypat med världens bästa Lovisa! :) Det är så mysigt att prata med henne för hon ger mig så mycket energi och man känner att hon verkligen bryr sig. Hon skulle iväg på ett spinningpass efter vårt lilla samtal och eftersom vi pratade mycket träning så tog jag mig ut på en joggingrunda. Hej, vad bra det gick! Sprang i 30 min och hade spåret inte tagit slut så hade jag kunnat springa lika långt till tror jag :D Tror det satt ngn på min axel och pushade mig ;)
Imorgon hoppas jag få prata lite med Sandrish och se vad hon håller på med! :)

Hur har er helg varit?

xoxo

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2012-03-14 22:49:27

Va go du är! och du ger mig energi! Tror du satt på min axel också under spinningen! ;) eller ah du satt inte där för det hade blivit tungt men du fattar hahah ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela