Amanda

One life, many ways

- 4 juni

Publicerad 2012-06-04 22:00:48 i Allmänt,

Som de flesta kanske läst på Facebook så blev jag av med iPhone, körkort och ännu en mobil i söndags morse. Och ni kanske trodde ni skulle få en smaskig historia här nu men det kan ni fetglömma. Närå, men ärligt så vet jag inte ens när det hände. Någongång mellan mcdonalds och utanför Celtica runt 4.30-5.30 på morgonen. Jag har allt mina aningar om när vilka det var, men märkte inget som sagt. Stackars J som fick agera allt från tolk till jagvetintevad haha..

Såå, dessa dagar har jag åkt bergochdalbana i känslolandet. Ena stunden så är det lugnt, det var ju bara en telefon och körkort går att få nytt. Andra stunden är det; MEN GUD MINA BILDER, alla kontakter, INSTAGRAM!!! mitt liv är slut, jag kommer aldrig mer höra något från någon. Sen är det lugnt igen.. Nu när jag kommit åt det mesta på iCloud så känner jag mig lugn igen. Men det kommer svida på kontot att köpa en ny iPhone. För det måste man ju ha. Kanske ska skaffa mig en vit denna gång :)

MEN innan allt detta hände så hade jag en himlans trevlig dag! Den började med att au-pairisarna kom hit, sjöng en födelsedagssång för mig och sa sedan att jag skulle åka efter dom med bilen. Jag var heelt inställd på att vi skulle åka till Gent och spela laserdome. Mina söta vänner hade däremot en annan plan och tog med mig till Walibi!! En nöjespark inte så långt härifrån. Dagen var grymt rolig och nu finns ju alla kort också!!! 
Efter en heldag med karusellåkande och skrik och blöta kläder skiljdes vi åt några timmar innan det var middag hos Linda. Efter ett par glas rosé, groggar och 'jag har aldrig' tog vi tåget till Bryssel för att spendera natten bland brysselfolket. Synd att bilderna där inte finns, för då hade ni fått se Johnny Depps tvillingbror! Denna födelsedagen kommer jag aldrig glömma, tro mig! (Jag vet att jag fyllde år för typ 2 veckor sen men iår fick jag 2 födelsedagar) :)))))










xoxo

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2012-07-11 00:30:04

Alltid lika fin <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela