Amanda

One life, many ways

- 14 juni

Publicerad 2012-06-14 19:32:52 i Allmänt,

Pardon för dåligt uppdaterande men sitter alldeles försällan vid datorn. Nu när jag är iPhone-lös så blir det BETYDLIGT färre inlägg och bilder. Men får ta en rejäl update när jag hinner. 

Nu ska vi snart äta hemmalagad pizza här innan jag ska bege mig till au-pairisarna för sista mys med hela gänget. Imorgon lämnar en av och ger sig ut på nya äventyr, utan oss :( 

Hoppas ni vill hålla tummarna för mig i början av nästa vecka :) Vad som händer säger jag då, stay cool!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela