Amanda

One life, many ways

- 9 januari

Publicerad 2012-01-09 22:20:36 i Allmänt,

I natt kommer jag sova gott, för efter kvällens träningspass är hela kroppen som spagetti! GUD SÅ SKÖNT!
Även årets första träningspass så det kommer kännas imorgon. Herr M och sonen J har gjort upp ett träningsschema framtill v.7 om vilka muskler som ska tränas när osv. Jag lever i lyx härnere, behöver bara gå till gymmet och sedan säger dom vad jag ska göra :)

Annars har studierna tagit sin tid idag och i eftermiddags klippte jag 2 st. Häromdagen kom vi fram till att jag klippt 12 st medan jag bott här (nu 13). Ibland är det bra att man kan ta med sig yrket ;)

Har inte
så mycket vettigt att skriva.. Känns som det jag vill skriva inte passar sig här just nu. Eller rättare sagt så har orden fastnat i huvudet på mig. 

Vi har en redovisning imorgon så får nog ta och läsa igenom den igen!

Sov sött mina kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela