Amanda

One life, many ways

- 4 januari

Publicerad 2012-01-04 20:56:49 i Allmänt,

Nyårslöften är något som de flesta skaffar sig såhär i början av året. Det kan vara allt från sluta röka/snusa, börja träna, bli hälsosammare eller ta körkort.
Jag har, i flera år haft nyårslöftet att jag ska börja träna mer och bara äta godis en dag i veckan. Alla gånger har det ju gått sådär, jag går all in i januari och i typ mars har jag gett upp.. Men förra året så hade jag en grym träningspartner, Lovisa! Vi tränade minst 3 ggr i veckan och godis, det åt jag när jag kände för det :) När jag flyttade ner till Belgien så hade jag turen att kunna fortsätta med träningen och nu är det 3-5 ggr i veckan som gäller!

Skillnaden förra året från alla tidigare år tror jag har att göra med inställningen, jag tyckte det blev roligt att träna! Klart att jag har sina ups & downs men jag har aldrig lagt av helt.

Nyårslöftena i år blir några helt andra! Träningen kommer gå toppen ändå, och godis får man äta när man vill i måttliga mängder ;)
2012 kommer som sagt bli ett bra år! Med den inställningen kommer man långt.

Vad är dina nyårslöften eller mål? :)

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-01-05 10:47:56

Det vet du redan, och jag har lyckats med mitt första :)

Postat av: Lovisa

Publicerad 2012-01-05 22:18:58

Åh skönt att du kommit in i att träning är din livsstil! Mitt löfte är att orka hela terminen och få ett bra extraknäck! Vad är ditt?

Postat av: Malin

Publicerad 2012-01-06 10:01:27

de är de som du sa till mig :) tack för dom orden!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela