Amanda

One life, many ways

- 3 januari

Publicerad 2012-01-03 21:29:17 i Allmänt,

Nytt år och allt! 

God fortsättning får jag önska er därute! Jag har en känsla av att 2012 blir ett bra år det med.
2011 var det inte några större fel på, och var det det så har jag glömt det. Förträngningsmekanism kanske det heter, vad vet jag.

Nu är jag tillbaka i la Belgique med en hejdundrande huvudvärk och en förkylning. Inte klagar jag för det, jag hade en underbar vistelse hemma i Sverige under jul och nyår!! Tog mig ett litet välförtjänt lov under dryga veckan i Sverige så idag har jag haft seminarium och sedan suttit och skrivit på ett PM som ska in imorgon. Har ungefär hälften kvar men det tar vi imorgon. Det är intressant som tur är, för det går lätt att skriva :) Någon nyfiken själ som undrar så skriver jag om den enskilde EU-medborgaren och dennes hjälpmedel att framföra klagomål inom EU. Sa ju att det var intressant ;)

Bilresan
igår gick på ca 13,5 h och var på knappt 140 mil. Winston hade det jobbigast eftersom stackaren är så åksjuk.. Ett tag försökte han rymma till bagaget eftersom han är rädd för tunnlar och viadukter. Det är inte lätt att vara Winston inte. Men nu är han tillbaka till sin borg och vaktar varenda cm av gräsmattan. Dock hade vi haft storm hela dagen så inte ens han har velat vara ute några längre stunder..

Nää, nu kanske man äntligen får lägga sig :) Imorse när jag vaknade hade jag en känsla av att jag kunnat sova hela dagen, men efter en dusch så blev jag lite piggare. Tur var väl det, annars hade det inte blivit mycket gjort idag ;)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela