Amanda

One life, many ways

- 28 januari

Publicerad 2012-01-28 09:14:35 i Allmänt,

Ligger fortfarande i sängen och drar mig. Åååh vad skönt det är att slippa gå upp! :)
Tänkte ta mig iväg till gymmet efter frukost, har slarvat och inte tränat på hela veckan. Men motion har jag allt fått ändå, springa och jaga barn ger nog något det med. Höhö

Igår blev en rätt hektiskt dag efter att jag hämtat upp kidsen. Vi åkte från skolan vid 16.30 och planen var att vi skulle hem, äta pizza och åka tillbaka till skolan för det var biokväll, The Smurfs. Först fastnade vi i trafiken, självklart kö och väl hemma fanns ingen pizza för det hade Annika glömt köpa. Tur att dom gillar pasta!
Äta, in med dom i bilen fort som f*n och iväg. KÖ igen! Filmen skulle börja 18.00 så kände mig lite stressad när jag rullade in på skolan 18.05, vet ju inte hur punktliga dom är. In med barnen, fixa popcorn, ta av alla hundra ytterkläder, ge dom allt dom behöver och sen ut och flytta bilen mitt i allt. pjuhh!
Som tur va hade filmen inte ens börjat när jag kom in igen :)
Dom gillade filmen iaf och satt som ljus hela tiden, vilket inte många andra barn gjorde ;)

Väl hemma väntade detta :) :

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela