Amanda

One life, many ways

- 26 januari

Publicerad 2012-01-26 21:25:05 i Allmänt,

Slutade "tidigt" ikväll, 19.40. Det är tidigt för denna veckan kan jag meddela. I tisdags slutade jag 20.50.. Meeen sålänge det inte känns som att man jobbar så klagar jag inte! Idag har vi lekt med en grön slajm-hand. En såndär som fastnar precis överallt. Och speciellt skoj är det ju att kasta där man inte får; i taket, i håret eller varför inte i ansiktet. 
Markus hade simning precis efter skolan idag så det blev inte så mkt lek innan Bolibompa, men det räckte! Konstigt att barn kan hinna göra så mycket på bara en minut. Fem minuters lek känns som en kvart, haha!
Imorgon är första gången jag ska hämta dom själv på skolan. Dock ska Alexandra till logopeden 15.30 och Markus har music club (på skolan). Sen klockan 18 så ska vi tillbaka till skolan och se på Smurfarna! Några föräldrar har fixat så att barnen kan "gå på bio". Såg filmen i söndags men den var bra så gör inte mig något att se den igen :)

Annars dåå.. jaa,
Claes åker till Afrika på lördag och är borta fyra veckor. Mamma pluggar och står i, och likaså lillasyster hoppas jag.. Vi fick tillbaka lilla bilen idag, var och hämtade den i morse innan Mika kom och parlade franska (det lilla vi var tvungna för att fixa läxan). Nu är den så gott som ny igen!

Äsch, det får duga!
Simma lugnt!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela