Amanda

One life, many ways

- 19 januari

Publicerad 2012-01-19 15:47:06 i Allmänt,

Nu är hemtentan inskickad!
Den skulle egentligen inte vara inskickad förrän ikväll, men kände att det var lika bra att skicka in den innan jag hittade mer att skriva eller suddade ut allt. INTE NÖJD! Men efter 2007 ord så kändes det inte som att det fanns så mycket mer att skriva.

Igår fick jag ett väldigt trevligt, och lite oväntat samtal! Jessica ringde, och hade tur att jag var i närheten av telefonen :) Mysigt att prata lite med henne. Hon har bokat biljett så den 29 februari kommer hon hit!! Längtar

Imorgon åker la familie till Paris och shoppar loss. Eller min syster iaf, hon kan det där lite för bra ibland. Imorse satt hon på H&Ms hemsida eftersom någon ny collektion släpptes. Jag visste inte ens att man brukade göra så?! Jaja, man har olika intressen här i livet helt enkelt ;)

Nu
ska jag sluta ordbajsa och göra något vettigt!!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela