Amanda

One life, many ways

- 13 januari

Publicerad 2012-01-13 22:37:04 i Allmänt,

Fredagen den 13onde och jag lever fortfarande. 
Har inte hunnit tänka på varken tur eller otur idag (förutom att jag inte vann i yatzy).
Hade terminens första franskalektion idag, och då var det klockan som skulle präntas in i lillhjärnan. Franska är inget lätt språk så tro inte att det var det lättaste! Lixom svenskan kan man säga tiden på lite olika sätt, men när det kommer till över 3 sätt att säga samma tid går det överstyr... Men kul är det :D!

Vid 3-tiden
åkte jag och mamma till Charleroi och hämtade Systeryster och Joel! Dom ska stanna till nästa söndag så nu är det fullt hus och massa mys. Dock har jag och mamma en hemtenta ons-tors men det hinner vi nog med det också. Det är den sista för mig, sen börjar jag jobba......ÄNTLIGEN! Saknar dom små barnen 

Imorgon har jag tvingat med dom till gymmet, eftersom jag inte tränade idag. mihihihi..nu ska dom få känna på träning. Har sån djävulsk träningsvärk i kroppen att jag känner mig som 70, stel som en pinne! Men skööönt

xoxo

Kommentarer

Postat av: Joakim

Publicerad 2012-01-14 11:47:32

Det är bra med träningsvärk då vet man att det tar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela