Amanda

One life, many ways

- 10 januari

Publicerad 2012-01-10 18:05:51 i Allmänt,

Idag har vi varit flitiga här i hemma! Kl 10 hade vi seminarium och redovisning av PMet. Gick bra och alla hade intressanta ämnen :)

Direkt efter skulle Winston till frisören och under tiden han var där bokade jag tid för mitt hår hos Dimitri imorgon, tog ID-kort för min legitimation härnere, åt lunch och shoppade loss lite på stan. Snälla mamma köpte ett par ballerina till mig och sedan hittade jag ett par byxor inne på H&M :) nu ska jag ut med herr Winston en runda innan jag beger mig till Mika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela