Amanda

One life, many ways

- 11 januari

Publicerad 2012-01-11 20:51:06 i Allmänt,

Har en dålig vana att vara en dag före, så idag trodde jag det var 12. Men icke sa nicke, här får vi lugna ner oss!

Idag fick jag äntligen min utväxt fixad! Åhh, så skönt. Det gör nästan inget att han klippte av typ 7 cm av längden bara den försvann. 
ett av mina nyårslöften blir till att spara igen! Och inte klippa mig i Belgien förrän jag kan flytande franska (alltså aldrig) 
Positivt är att allt det slitna är borta :)

Före



Efter



Ignorera gärna att jag ser ut som ett lik, tack!

Det är inte lätt att göra sig förstådd inom frisöryrket med alla termer och ord hit och dit på engelska. Men hon som gjorde slingorna var jättemysig, så det kan jag tänka mig göra igen. Även om hon inte pratade engelska överhuvudtaget, så gjorde hon sig förstådd. Hon pratade på franska och jag svarade på engelska, vilket resulterade i att vi inte fattade så mkt ngn av oss.. ;)

Ikväll
var det träning och eftersom jag inte bara vill styrketräna körde jag 15 min kondition innan grabbarna grus anlände! Var jag inte trött innan så kan jag garantera er att jag är helt slut nu! Fy fan vad ont jag kommer ha imorgon. Men, nytt rekord i armhävningar så jag är nöjd! På fredag kör vi samma muskelgrupper så helgen lär bli mindre rolig. Tur att det är bra värk! 

Känner att detta inlägg blev lite hackigt.. well well.. bättre lycka imorgon! 


xoxo

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2012-01-13 10:18:39

Jag bara googlade personlighetstest! Kommer tyvärr inte ihåg exakt hemsidan! Men det finns massa bra! Man kan göra flera olika också och jämföra:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela